Dag 7. Zwembad

7 juli 2016 - Umag, Kroatië

Vandaag een dagje zwembad.
Na het ontbijt richting het zwembad. Vele bedjes waren vrij dus wij namen er een paar in beslag. Dat deden natuurlijk meerdere badgasten.

Maar die hadden niet gelezen dat je er 15 kuna voor moest betalen, en wij wereldburgers hadden de teksten wel gelezen bij de ingang.

Dus die moesten ook betalen of de bedjes verlaten.

Wat een heerlijkheid om een bedje voor de gehele dag te hebben en dan te gaan lunchen en dan je handdoek gewoon te laten liggen.

De lunch heb ik verzorgd: we aten pannenkoeken met pasta en grote bekers drinken.....je moet genoeg drinken om het vocht aan te vullen.

Op weer naar het zwembad daar nog effe dollen en stoeien met een bal en natuurlijk op de buik en rug liggen. Wil geen coentunnel verhalen als we weer terug zijn.

Nu weer terug uit het zwembad.
Fran gaat macroni maken en daarna gaan we voetbal kijken. Nog 2 wedstrijden en dan begint de vakantie pas echt zonder voetbal. Of toch niet misschien kunnen we ajax streamen.

Het wordt hier met de dag warmer. De nachttemperatuur komt niet onder de 22°.
En overdag ruim boven de 30°.
Er staat een heel klein briesje uit zee, eigenlijk niet noemenswaardig.
Maar wij klagen niet wij hebben zon.