Chill dagje vandaag.

6 augustus 2017

Nu ik dit schrijf is het 23.23 uur.
De storm is gaan liggen veel regen, wind en onweer. Alles duurde ongeveer bij elkaar 2 uur. We hadden er weinig last van want we zaten in Umag te eten nadat we eerst ons reisje voor woensdag hadden geboekt.
We gaan naar Venetië.

Bij terugkomst op de camping was de was erg nat maar voor de rest geen schade of het moet de tent van Juul zijn waar nog wat extra lucht bij moest.

Voor de rest van deze dag is er niet veel gebeurd. Ik moet eerlijk zeggen ik heb vandaag wel een paar stukjes gemist bij het zwembad.

Gisteren was het ten opzichte van vandaag wel een drukke dag.
We vertrokken rond 10en richting Slovenië grens daar ben je dan normaal in 20 minuten maar wij moesten daar 7 kwartier bij op tellen. Gelukkig was het maar 42 graden lang leve de airco.

Aangekomen bij de grotten van Postojna.
Onze kaarten opgehaald, waarvan we de gereserveerde tijd hebben laten veranderen. Gelukkig kon dit.
Gingen we met een treintje de grot in. Daarna wandelen en weer met de trein terug. Het was waanzinnig mooi en zijn blij dat we bij de grootste druipsteengrot van Europa zijn geweest.

Op de terugweg nog even in de Slovense zee gezwommen even lekker afkoelen want het was gisteren echt heel heet. Behalve in de grot want daar had ik zelfs een trui aan.
Het was daar 10 graden.

Nog snel even boodschappen doen voor het avondeten. Wat zullen we doen....
Oké steek de bbq maar aan.
Dus zo aten we pas om half 11 naar weer een prachtige dag.

Morgen gaan we naar een aquapark. Dat wordt een dagje glijden.

Voor nu welterusten en tot een volgende verhaal.