Dag 6. Strand!!!!!!!

6 juli 2016 - Umag, Kroatië

Alweer de zesde dag de tijd vliegt.
Rustig dagje...
Althans als we het boodschappen doen, tanken, 1,5 km zwemmen, boek uitlezen en afwassen niet meetellen.

Tijdens het boodschappen doen merk je dat je in het buitenland bent...Ja het Hollander zijn komt weer in ons boven...Dit doordat ze hier geen euro hebben maar de Kuna. Alles wordt weer teruggerekend. Maar ben er na 6 dagen mee gestopt....
Geld moet rollen anders was het wel vierkant.

Het tanken doe je hier bijna met plezier
1 euro 23 per liter. Dat zijn nog eens prijzen.

Nu even over de titel. Het strand wordt hier wel gemist. De definitie strand maar even opgezocht en idd het is een strook zand tussen de kustlijn en de duinen.

Geen romantische strandwandeling met je blote voeten door het zand. Maar een keer zwemmen met zonsondergang gaat er zeker komen. Wat een prachtige luchten heb je hier als de zon ondergaat. Je wordt er gewoon rustig en ontspannen van.
Ja zelfs ik word rustig.

De tweede helft van por-wal begint...ik ga dus stoppen.