Dag 4. Rustig dagje

4 juli 2016 - Umag, Kroatië

De titel verteld de dag van vandaag.
Ontbeten in het zonnetje, wat een luxe.
Waterschoenen aan en op naar het gras aan de zee.
Daar wat gezwommen, balletje overgooien en ons eerste kleurtje opgedaan.
Vier kreeftjes, maar niemand heeft er last van,
want Francis smeerde met liefde de factor 15 tot 50 in. Correctie 30 hoor ik hier.

Na paar uurtjes zon ons effe teruggetrokken voor een siësta onder onze partytent.
Blij met onze nieuwe aanwinst, het is best wel heet in de volle zon....boven de 35° halen we hier wel.

Na wat hartige versnaperingen op naar het zwembad met een mooi uitzicht over de zee.
Daar het zand van ons afgespoeld...ook nee dat was vorig jaar. Maar wel lekker een verkoelende duik in het zwembad. En ondanks we een luier dagje hadden ging de tijd erg snel.

De buikjes knorde en de wok ging aan dus het groente gedeelte hebben we weer gehad deze week.
Maar wat een rotzooi geeft dat wokken. Gelukkig hier bij de afwasgedeelte heet water dat wast en droogt goed af voor de kenners. Maar blijft wel een straf om te doen. Dus zakgeld van Andy verhoogt en kostgeld van Ryan verlaagt dus pappie heeft nu echt vakantie.

Nu douchen en daarna komen de spelletjes op tafel....