Dag 3. Terug naar je A diploma

3 juli 2016 - Umag, Kroatië

Om 8.30 uur wakker gemaakt door Fran met de vraag ga je mee zwemmen? En wat doe je dan: je zegt ga maar ik draai me nog effe om. Stiekem door het raam effe naar buiten kijken. En wat zie je dan de lucht is zwaar bewolkt. Dit trok rond 16.00 helemaal weg. Over de temperatuur hebben wel niet te klagen, rond de 30°.

Francis was toch maar niet in haar eentje gaan zwemmen, maar heeft een frisse duik onder de douche genomen. En nu het mooiste het ontbijt geregeld.

Met zijn allen ontbeten en daarna boodschappen gedaan bij Kaufland.
Daar vlees gehaald voor de eerste bbq en een partytent voor de was en enventueel wat schaduw.
Er staat namelijk geen enkele boom op ons plekje.

De camping is groots opgezet....gewandeld van de ene naar de andere kant en dat is ongeveer 2 kilometer dus wel een ijsje verdiend. Dat was nummer 1. Genoeg en verschillende restaurants op de camping dus we hoeven eigenlijk niet weg, gaan we wel doen hoor.
Het sanitair is vrij nieuw en ziet er goed uit.
Dus geen klagen hier.

O ja de zon die kwam uiteindelijk toch nog effe kijken. Dus snel de schoenen en zwembroek aan en de zee onveilig maken.

Het leek wel of ik opnieuw voor mijn A op moest met mijn schoenen aan. Schoenen zijn hier geen overbodige luxe want de zeebodem bestaat uit rotsen en niet uit zand. Dus dat is wel effe wennen...
Tip van de dag...met waterschoenen blijf zelfs ik drijven...Dit zegt de man die niet kan drijven. ( of heeft het iets te maken met het zoute water)

Nu de bbq maar opzoeken en daarna op het terras de vikingen aanmoedigen.
De eerste campingdag zit er bijna op.....nog 25 te gaan....haha.

Misschien tot morgen en anders tot snel