Dag 4 "weer" opzetten

24 juli 2017

Daar zijn we weer. Een rustige start vanmorgen. Ontbeten met aardbeien en aardbeienyoghurt. Licht verteerbaar met het warme weer. Daarna het verplichtte nummer met Andy " de afwas".

Was niet veel gelukkig. Nu snel het handdoekje in de hangmat en liggen maar.
Boek van Gijp verder lezen, die is nu uit.

Er was regen en onweer voorspelt, maar wij echte Nederlanders malen daar niet om. Dus wij naar het plaatje Umag.
Op naar het terras aan het water. Zo gezegd zo gevonden. De kaart gekregen en bekeken.

Graag 2 sorbets en 2 cola.
Maar helaas de ijstijd was voorbij.....
Dus het bleef bij een drankje. De obers waren druk in de weer met afruimen en alle parasols in te klappen. De golven sloegen op het terras. En het werd vochtig. Weet werden bijna weggekeken De lucht werd donkerder maar nog steeds droog. We zijn maar wegegaan en op naar de supermarkt om de laatste dingetjes te halen voor het eten.

Na alles gevonden te hebben en buiten kwamen. Was de wind flink aangetrokken en vielen de eerste spetter. Nu maar snel terug naar de camping. Daar aangekomen hoorde je de hamers op de haringen slaan en de mensen aan de voortenten hangen.
Wij reden met de maximale snelheid " 20 km per uur" over de camping.

Aangekomen bij onze plek lag de partytent plat de tafel op zijn kop en de stoelen in de tent. De overburen hadden alles al geregeld. Top gewoon.
Het heeft een uur of 2 geregend en 2 onweers klappen. Dus viel allemaal wel mee achteraf.

Wel in de caravan gegeten...Dat Was volgens mij de eerste keer en voorlopig de laatste keer. Na het eten de afwas gedaan en nog een spelletje gedaan.

Op dit moment heeft Nederland gewonnen van België en gaan naar de kwartfinalist.

Dit was onze dag. Tot laters

1. Liesbeth:
    25 juli 2017
    Ik hoef geen facebook live aan te zetten dit jaar?
  2. Edwin van der Raad:
    25 juli 2017
    De dames op de radio geluisterd.
    Morgen Ajax live.
    Misschien volgende week de thuiswedstrijd want dat is me te ver