Dag 3 dagje camping.....hard werken.....

24 juli 2017 - Karigador, Kroatië

Na een goede nachtrust vanochtend de caravan uit gezwommen.
Het was al al vroeg heet binnen maar dat weet je als je hier bent.
Na het ontbijt en de afwas was het snel inloggen op de Ajax site.

Met wat hulp van het thuisfront hebben we nu via Ajax drie kaartjes voor Nice - Ajax voor as woensdag. De kaartjes die we via Nice hadden waren gecanceld door Nice. Geen Hollanders in andere vakken. Het hotel was al geregeld dus woensdag en donderdag even heen en weer naar Nice in Frankrijk.

Toen moest er boodschappen gedaan worden. Ja nu doe ik 4 weken boodschappen en ben ik er weer een jaar klaar mee. Dus ik mag ook mee bepalen wat we eten. Nou de keuze was snel gemaakt.
Gaan met die bbq. Alleen 1 probleem onze vleesdraaier is er niet dus moet ik Andy maar het vak leren. Vandaag was het een kijkles volgende keer mag hij het vlees erop leggen. We hebben smakelijk gegeten.

Overdag nog lekker bij de zee gelegen en gezwommen. Dit is goed uit te houden en voor herhaling vatbaar.

Zoals de titel al zegt het is hard werken vakantie.
Nee niet voor ons maar voor de ijsblokjesmachine die staat te draaien als we opstaan en gaat uit als we gaan slapen. Maar wat een genot om ijsblokjes in je drinken te hebben.
Nog 4 weken knallen en dan kan jij vakantie opnemen.

Ik zeg tot laters.

1. Liesbeth:
    25 juli 2017
    Die Ryan wordt echt gemist. Ook wel eens goed, neem je hem niet meer voor vanzelfsprekend

Geniet er maar lekker van.