Dag 28. Wat ik mis.....

28 juli 2016 - Karigador, Kroatië

Ik zou er even op terugkomen. Nu is er een mooi moment voor.
De meeste spullen zijn ingepakt en de voortent is verdwenen in het opbergvak.
( vanmorgen gedaan ze hadden regen voorspelt, maar alleen maar druppels van het zweten)
Alleen de partytent staat nog.....die gaat vanavond plat.

Maar wat ik mis op dit moment is de strak blauwe lucht, vandaar dat ik nu schrijf.
Het is nu net zoals de afgelopen 4 weken wel weer heet. Maar over ons vakantieweer hoor je ons niet klagen.

Maar wat mis ik nu het meeste....

Eigenlijk niet zoveel, de vier weken zijn omgevlogen en heb geen dingen gemist. De luxe dingen die we thuis hebben zoals tv, vaatwasser en ligbad enz, ik kan voorlopig nog wel zonder.

Qua eten heb ik zelfs de Febo kroket en de shoarma niet gemist, het eten is goed en goed betaalbaar.
Er is hier echt van alles te verkrijgen. Zelfs frikadellen en kroketten in Porec.
Dus ook geen reden om terug te komen.

Wat ik wel miste was het zand op het strand, maar de zee was heerlijk en warmer dan het zwembad.
Pluspunt de douches bij de zee om je effe af te spoelen.

Wat ik deze vier weken zeker niet miste waren de verplichtingen, of eigenlijk de allerdaagse dingen.
Werk en voetbal. Oké het EK volgen was leuk hier, maar zonder spanning. Ajax eergisteren was top dat het kon. Een klein gemis. Heel klein hoor. Een reden om terug te komen.....Nee

Oké wat ik wel echt mis is, zijn jullie onze volgers. Dat is de reden waarom we morgen terug gaan en zaterdag weer thuis zijn. En voor Fran ook het werk, die wil maandag weer graag beginnen. En Andy wil weer naar school en mist zijn vriendin de playstation. De meiden zijn wel leuk hier maar niet interessant genoeg.

Tot slot Kroatië is een mooi land van wat we nu gezien hebben. We komen er nog wel een keer terug.
Tot slot 2 met Andy gaat het weer iets beter.
Tot slot 3 misschien boek ik wel bij.

Tot ooit.