Dag 27. Petje....

28 juli 2016 - Karigador, Kroatië

Daar zijn we weer.
Wat gaan we doen....
Alles stond vandaag in het teken van Andy.

Na een lange dag in het zwembad dinsdag en woensdag bij de zee met zijn vrienden.
Is de zon hem fataal geworden.
Een lichte zonnesteek. Hij had geen petje gedragen.

Dus tip bij heet weer draag een petje en goed smeren.

Gisteren heeft hij nog wel een helft van Ajax gezien maar daarna vertrok hij naar zijn bed.

Jammer dat Ajax zich gisteren niet beloonde. Maar we hebben nog een return.
Bij ons werd de wedstrijd mogelijk gemaakt door Liesbeth met Facebook live.
Lies nogmaals bedankt.

Vanmorgen is Andy gaan liggen en heeft lekker liggen slapen in de hangmat. Bijna de gehele dag. Vanavond wel effe gedouchd. Wij hem hebben hem prima verzorgt. Hij wilde ook niet stappen vanavond. Dus Sylvano had de chickies voor hem alleen.

Fran en ik zijn wel naar de zee geweest en zijn om beurten gaan kijken...maar ging goed. De zee was gewoon warm vandaag.
Nog effe wezen snorkelen met Jay en Sylvano de Kids van Boyke.

Boyke had ook vlees gehaald voor de bbq dus daar weer heerlijk gegeten. Hij is de kok van de familie deze 2 weken de andere 50 weken doet hij niets... doet hij toch meer dan mij. Ik zeg het zelf maar anders doen jullie het.

Hij is ook onze ijsleverancier geworden.
En sinds vandaag ook onze slushman.
De man heeft gewoon een ijsmachine en een blender mee....fantastisch.
Ik mag nu een ijsmachine voor thuis kopen. Een blender hebben we al. Dus ik hoop op 21-8 slushes bij ons.....mmmmm

Na het eten nog een ijsje gescoord en stukje van de musical van ABBA gekeken. Gedaan door het animatie team.
Was leuk en goed. Petje af voor die mensen.

Het is nu 1.13 uur Edje gaat nu slapen.
Morgen laatste hele dag op deze camping.
Dat betekent opruimen en inpakken.
Dat doen we morgenochtend want ze hebben regen voorspelt....en we willen alles droog mee.
Jullie horen morgen wel hoe het is gegaan.

Welterusten.