Dag 23 en een beetje 24. Gezellige avond.

24 juli 2016 - Karigador, Kroatië

Vandaag afgesproken om met Boyke en familie hier te eten. Dat betekende boodschappen doen. Geen probleem maar wat op het lijstje hadden ze niet. Dus op naar winkel twee. Het is ook hier zaterdag wat een drama om dan een plekje te vinden. Maar na 3 rondjes plek. Zo nu hebben we alles in huis voor een goede maaltijd.

Op de weg naar camping de tweeling effe gebeld want die zijn jarig. En ook effe met Ryan. Om onze volgers effe op de hoogte te houden het gaat goed met hem.

Het was zoals altijd weer lekker warm dus op naar de zee. Maar er stond meer wind dan anders. Na 50,3 meter lopen waren we daar. Bedje gespreid en oogjes dicht. Ook de zon deed zijn oogjes dicht voor een paar uurtjes. Een dik wolkendek lag boven ons.

Rond een uur of 5 effe naar het zwembad gegaan. Kijken of Andy er nog was, die was al de gehele dag op pad. En ja hoor hij lag daar met een stel matties en 1 meisje.
Het zag er gezellig uit.

De avond was gevallen en onze gasten waren aangeschoven. We hebben heerlijk genoten van de maaltijd die Fran ons voorschotelde. Misschien een idee voor de 21ste augustus als Andy zijn verjaardag viert.

Tijd voor een toetje nadat de ergste rotzooi was opgeruimd. Op naar het terras. Daar maar weer eens een coupe ijs gegeten. Blijft toch immers vakantie.
De twee oudste boys waren niet te houden, die hadden een date. Met wie geen idee.

Wij zijn vlak daarna ook nog effe gaan wandelen en belandde natuurlijk op een terras met livemuziek...was weer ouderwets gezellig...met mooie oude jeugd verhalen.

Een mooi dagje zo...totdat we terug kwamen in de caravan en wat stond daar nog te wachten.........

Andy succes straks met de ochtendafwas.

Tot morgen en dan vertel ik het hoe lang Andy is bezig geweest met de afwas.