Dag 17. Een echte vakantiedag

17 juli 2016 - Karigador, Kroatië

De titel klopt idd.
Andy zijn tent weer uitgebrand om 8.30 uur, dat betekent dat het al vroeg warm is.
Om 9.15 uur het ontbijt....en daarna spullen pakken om naar de zee te gaan.

Eerst nog effe afwassen. We waren zo klaar want we missen van alles 1 stuk.
En samen met Andy ging dit heel snel.

We gingen richting Porec...en we kwamen uit in Vrsar. Een grote haven met veel rondvaartboten en botenverhuur....Hier gaan we een keer een bootje huren.
En dan een dag racen over het water.

Stukje verder zijn er gaan liggen....op de luchtkussens die we hadden meegenomen.
Trappetje af en je lag in het water.
Andy zijn school flippers geprobeerd, het ging hem goed af. Ook met mijn snorkelsetje ging het met hem topppie.
Met mij ging het weer niet...snorkelen met pijpje.....Nee dat wordt waterslikken.
Wat is dat goor zeg....

Ook nog effe naar Otok sveti jurjaj gezwommen dat ligt recht tegenover de haven....wat een zeeegels daar.
Andy terug gezwommen en ik het eiland in de rondte gelopen of geklauterd.
Rotsen met inhammen ( ja net mijn kapsel grapjassen) hoog en laag.
Ook veel zeemeeuwen die daar broeien...
Nesten gezien met grote groene eieren.
Ingrid ik heb er 2 bij me voor je. Moest soms gewoon bukken want ze vielen aan.

Tochtje duurde iets langer dan ik dacht.
Was wel gaaf om te doen...en nu het mooiste ik heb nog 1 meter in het zand gelopen. Dus echt vakantie.
Terug gezwommen en daar een heerlijke douche genomen en een ijskoud colatje.

Na een dagje bakken raampjes open en terug rijden...onderweg nog een boodschapje gedaan. Nu eten en dan douchen met shampoo en een spelletje Catan spelen.

Morgen weer een dag boven de 30°
Waarschijnlijk dagje zwembad.

Tot morgen en Ryan rustig aan morgen en denken maar het is bijna kerstvakantie.