Dag 16. Dag Ryan

16 juli 2016 - Karigador, Kroatië

Ja jullie lezen het goed, Dag Ryan.
Het zit er weer op voor hem.
Hij miste alles in Nederland dus is terug gegaan.
Nee hoor hij had maar 11 werkdagen vrij en mag maandag weer lekker beginnen.

Vanmorgen eerst alles opgeruimd, koffer gepakt en ontbeten.
Het was was wisselvallig weer, zon wolk wolk zon en ga zo maar door.
Toch nog maar even zwemmen. Wat was het water koud, zo koud is het nog niet geweest.
Daarna effe opdrogen en vertrekken.

Ruim op tijd vertrokken het was toch weer 95 km naar vliegveld van Triest.
En ja hoor weg afgesloten nu naar andere grenspost. En nog meer ellende 5 km file.
Mijn oksels begonnen nog niet te klotsen, maar je denkt toch van als dit als dat.

Maar gelukkig van mijn oma geleerd als je rekent moet je dubbel rekenen.
Dus ruim op tijd bij de luchthaven, daar nog een laatste drankje en hapje samen.
Ryan door de douane en wij terug naar de camping.

Heerlijk die terugreis zonder vechten op de achterbank.
Bijna geen drukte onderweg we waren dus snel weer terug.
De partytent maar weer effe gemaakt met duketape, laat de zon morgen maar weer vlammen.

O ja iedereen bedankt voor het zoeken, het luchtbed is weer terecht.
Net nog contact gehad met Ryan, die zit aan het ijs in Rome.
Hij vliegt om 21.00 uur naar Amsterdam, daar wachten opa en misschien wel oma met een grote ballon met welkom thuis.

Tot slot Ryan bedankt voor de gezelligheid en werk ze maandag. Wij gaan verder genieten lees de verslagen maar.