Dag 14. Wat een werk.

14 juli 2016 - Umag, Kroatië

Hallo allen.

Na een regenachtige avond en nacht met veel lichtflitsen was het op de camping vandaag weer zonnig met wat wolkjes. De temperatuur iets lager maar toch nog 27°.

Vandaag naar Triest (Italië) geweest.
Het zesde land, deze vakantie, dat we aandoen. Daar was een groot winkelcentrum met een Media World.
Dus opzeker een kabeltje wat we zoeken.
In Italië was het zwaar bewolkt en zelfs een flinke regenbui meegepakt.

En inderdaad geslaagd...en ook flippers voor Andy zijn nieuwe school.
Effe gegeten daar bij de grote M.

Om weer op de camping te komen moesten we weer 2 grenzen over. En elke keer bij grens Slovenië - Kroatië en andersom moeten we de paspoorten bijdehand heben.
1 Europa toch, oké zonder dat eiland ten westen van Nederland.

Terug in Umag effe boodschappen gedaan. De voorraden waren bijna op en er moest weer eens gezond gegeten worden.

Nu effe terug naar het kabeltje...
Het werkt maar half, nee geen halve foto's.
Eerst importeren naar tablet Fran en dan via bleuthooth naar mijn tablet waar Internet op zit. Maar het gaat goed komen morgen volgen er weer foto's.

Morgen weer naar een ander stukje zee.
En zo nog effe naar de poolparty als mijn mede vakantiegangers zin hebben.