Dag 13. The day after

13 juli 2016 - Karigador, Kroatië

Het werd gisterenavond niet laat....
Wel weer wennen eigen douche en toilet.
En wat een luxe arco op de kamer.
Dus alles aanwezig voor een lange nachtrust. De wekker om 9.00 uur gezet.
En dan met zijn allen ontbijten.

De wekker was weer niet nodig. We zitten nog in het ritme vroeg opstaan door de warmte....maar wel lekker effe blijven liggen.

Het ontbijt was goed verzorgd, heerlijk gegeten en we konden voldaan aan de terugreis beginnen.
De rit was qua afstand en tijd hetzelfde maar de route was anders.

Wat een leuke weggetjes bereden. Mooie landschappen gezien. De weg bracht ook aan het licht dat hier veel narigheid is geweest.... huizen met gaten, verwoeste huizen, leeg staande huizen, en huizen die herbouwd worden waar de stucadoor nog een smeerlaag moet aanbrengen.

Het weer was vandaag.....Ja wat zal ik zeggen....
Zwaar bewolkt af en toe kwam de zon door, regen gehad maar niet echt veel....voor vannacht en morgenochtend voorspellen ze ook regen en onweer.

Op zich niet erg kunnen we Fran morgen blij maken met een ochtend winkelen in Italië.
We gaan naar Triest (Italië) daar is een groot winkelcentrum, die zie je hier niet veel in het gedeelte waar wij zitten.

Kunnen Ryan en ik gelijk effe kijken voor een kabeltje voor de foto's te kunnen uploaden op het tablet. Dus vandaag foto's vanaf mijn telefoon.

Vanavond hebben we ons jaarlijkse recept gegeten. Brood met kip en kruidenboter.
En tegelijkertijd mooi natuurfoto's geschoten.

Wat blijft dat toch geweldig zee, golven die stuk slaan op de rotsen en de ondergaande zon.

Ik zal nu stil zijn zodat jullie zo zelf kunnen genieten....

Dag dag.

1. Ingrid:
    13 juli 2016
    Ziet er allemaal top uit!!!!
    Heerlijk genieten.