Dag 30. De laatste

30 juli 2016 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal

De maand juli zit er bijna op, zo ook onze vakantie. Vandaag weer vroeg op pad.
Om 6.45 uur reden we bij Offenbach de snelweg op voor de laatste 456 km.
Geen drukte in Duitsland vanochtend. De kilometers verdwenen als sneeuw voor de zon. Over sneeuw gesproken wat was het trouwens koud. Bij vertrek 15°.
Dat was lang geleden. Thuis gelijk maar muts enz. opzoeken. Terug in ons vaderland op de A12....natuurlijk regen en veel ook...Iedereen remmen en file.
Dit herhaalde zich later nog eens.

Maar deze twee dagen bij elkaar in 18,5 uur. We zijn tevreden....heen in 21 uur...
Alles zonder problemen en dat was het belangrijkste.

Om 12.30 uur ging de sleutel in het slot en zat het vakantiegevoel erop.
Het tempo ging tandje hoger....was helemaal weggezakt tot diep onder nul.
Auto en caravan leeg. Alle spullen opruimen. Alles is weer een beetje aan kant.. o ja er ligt ook een was bij mijn moeder. Ze verveelde zich zei ze. (Ma morgen klaar we vertrekken dinsdag weer)

Morgen caravan en auto van binnen reinigen en daarna terug naar de stalling. (Dinsdag gaan we vliegen gaat sneller).

Ik moet zeggen de maand juli is nog nooit zo snel omgegaan....hebben we dagen overgeslagen, geen idee.

We hebben echt vakantie gehad. Dingen bezocht Plivitsch meren, colosseum Pula en boot excursie
Maar ook activiteiten: fietsen op kamenjak, bootje huren. En veel lopen op de camping wat was die groot....echt groot. Bijvoorbeeld ijsje eten en teruglopen alle calorieën weer verbrand...Dus win win situatie.

Ook hebben we onze rust gehad bij het zwembad en de zee. Ook in verschillende plaatsjes en afgelegen baaien met mensen zonder badkleding.

Bij toeval oud klasgenoot op camping.
Met zijn gezin ons prima vermaakt....oude koeien uit sloot. Andy had gelijk een maatje om achter de meiden aan te gaan.
Hij heeft geen nummers uitgewisseld. Hoop dat Sylvano dat dan maar doet.

Ik ga nu lekker in een oliebadje want 2 dagen geen zee of zwembad droog ik uit.

Hoop dat jullie ook genoten hebben. Wij in ieder geval wel....er komen straks nog wat foto's en voor diegene die er meer willen zien hoor ik het wel.

Of als je een keer meewil kunnen wel het bespreken.
Nou tot snel en volgend jaar misschien wel weer een verslag.

1. Dora:
    30 juli 2016
    Ben blij dat je weer goed thuis bent gekomen en heb genoten van reis verslag