Dag 10. Andere plaats

10 juli 2016 - Umag, Kroatië

Vandaag naar het plaatsje Vabriga geweest. Daar liggen dobberen in het water en op de kant liggen lezen.
Fran ik hebben ook nog de oversteek gemaakt naar de andere kant van de baai.
Dit bleek later Cervar Porat te zijn. Het was ongeveer 750 meter.

In de zon was het weer goed warm. Maar op ons ligplekje stonden bomen voor de schaduw. Na een aantal uren wel trek gekregen in een koud colatje.

Spullen ingepakt en naar het plaatsje aan de overkant. Wat is dan zo'n koude cola van een halve liter dan toch lekker.
Daar ook maar gelijk wat gegeten.

Verder gewandeld langs de haven en de baai, daar op een terras nog effe een ijscoupe meegepakt..... Wat hebben we het toch slecht hier.

Op de terugweg nog effe langs de supermarkt....en snel door naar de camping. Daar snel een frisse duik in het zwembad....idd snel want hij sluit om 19.00 en het was al 18.57. Kunnen rekken tot 19.15....maar nu opzouten jullie.

Net effe een douche gepakt en nu snel naar de tv voor de finale.