2de reisdag

24 juli 2017 - Karigador, Kroatië

Na een regenachtige avond maar een droge nacht vertrokken we rond 8 uur voor de laatste 460 kilometer.
Het weer was goed en het was gezellig druk onderweg. Dit betekende veel langzaam rijden en stilstaan. We hadden zo wel de tijd om van de mooie natuur te genieten.

Zoals altijd vergeet je wel iets mee te nemen op vakantie en ook zo dit jaar. De Tolvignetten van Oostenrijk lagen nog thuis, dit is gelukkig geen probleem ze zijn hier overal te koop. Dan maar een ijsje minder eten. Rond 17.30 uur waren we op de camping. We zitten nu aan de andere kant tov vorig jaar. Maar de plek is net zo groot alleen het zicht op de zee is iets minder.

Nu was het tijd om de tent op te zetten. Een fluitje van een cent, al miste we wat lengte voor de hoge doorvoeren van het tentdoek. Maar alles staat keurig en kan er 4 weken tegenaan.
De zon zakte al in de zee, maar dat weerhield ons niet effe te dippen in het heerlijke opgewarmde zeewater. Wat een genot om zo de dag te beëindigen.

Het was heerlijk, nu een snelle douche en opmaken voor het dineer.
Heerlijk gegeten en nu mijn mandje opzoeken het was een lange dag.