Zijn we weer

4 augustus 2017 - Lovrečica, Kroatië

Twee dagen verder en de kin van Andy is weer genezen. Al had de uitschakeling van Ajax daar niets mee te maken. Dagje rust deed wonderen.

Gisteren dagje wezen varen aan de oostkust van Kroatië.
Het plaatsje van vertrek was Rabac.
Daar was alles voor ons al geregeld.
Alleen wat ijs en drinken kopen en dan vertrekken. Helaas geen ijs om de drank te koelen. Dan straks maar ergens aanleggen.

Kapitein Andy bracht ons naar mooie plekken om daar te zwemmen en te snorkelen. De oostkust is ruiger dan de westkust waar veel toerisme is. Op het water was het rustig dus niemand werd zeeziek.

De 3de stop was op een camping daar ijs drank en een lunch gescoord.
Daar waren we aan toe.

De tijd vloog om dus hoogste tijd om terug te keren naar de camping waarvan we vertrokken. Daar een illegale duik genomen in het zwembad. Bandje was verplicht maar die hadden wij natuurlijk niet.
Nog effe een terrasje en dan op zoek naar een restaurant voor het avondeten.

Rabac heeft een gezellige boulevard dus snel wat gevonden en heerlijk gegeten.
Daarna hebben Juul en ik een terras gezocht en gewacht tot de rest klaar was met winkelen. Score: nieuwe gele zwembroek voor Andy.

Het was ondertussen al donker maar er stond nog 93 km op ons te wachten.
Mooie slingerde wegen van links naar rechts en van boven naar beneden.
Na 90 minuten ons doel weer bereikt. Nog 1 drankje en naar bed.

Nu rustig dagje op de camping bij het water. Maar morgen gaan we weer wat doen. Het wordt hier ruim 36 graden dus gaan de koelte opzoeken ( 6-10 graden Oftewel Noorse temperaturen) in de grotten van postojna in Slovenië.

Iedereen prettig weekend en tot snel