Ja we zijn er nog.

14 augustus 2017

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie wat gehoord hebben.
Maar we zijn volop bezig met leuke dingen te doen. Zo zijn we naar Porec geweest om daar heerlijk te eten. Terasjes voor de sorbets en de drankjes volop aanwezig. Dus ik zeg genieten.

Ook zijn we naar instralandia geweest. 16 verschillende glijbanen van verschillende nivo's. Andy heeft alles gedaan sommige vond zelfs ik te gevaarlijk. Het was een top dag.

Ook hebben er genoeg rustdagen. Dan is het liggen aan de zee of bij het zwembad op de camping en het avondeten gebeurd dan weer elders. Veel vlees voor de boys en Fran voornamelijk aan de vis.

Ook wij hebben soms iets minder weer. De temperaturen zijn gezakt tot rond de 30. En hebben een kleine storm meegemaakt en natuurlijk ook wat regen. Maar daarna kon de bbq gewoon weer aan. Ik moet eerlijk zeggen rond de 30 graden is het goed uit te houden. De zeewind verzorgd voor wat extra afkoeling.

Genoeg over het weer. We hebben ook nog een uitstapje gemaakt naar Venetië. Het was vroeg opstaan. Maar zeker de moeite waard. De zee was vrij kalm en de katamaran bracht ons zonder zeeziek te worden naar Italië. Een hele mooie stad. Maar heel veel toeristen dus het was slenteren geblazen. Gelukkig viel die dag de temperatuur wel mee. Het was maar 36 graden. Ook nog even het paleis in geweest en het San Marco plein bezocht. De tijd vloog om, nog snel een drankje en weer terug naar Umag. Gelukkig weer zonder zeeziek te worden.

Na een dagje Italië weer een rustdag op de camping. Maar we wilde nog wel effe tokkelen in Pazin een dorpje op een klein uur rijden. Onze expert "Andy" kon het al die had al ervaring opgedaan in België.
Het was een hele belevenis om zo aan een kabel over een ravijn heen te gaan. We begonnen met 2 korte baantjes van 80 meter en eindigde met 220 en 240 meter.
Het was gaaf om.te doen en we gaan zeker nog een keer maar dan ergens anders.

We liggen nu heerlijk op de rotsen tussen de locale bevolking. Het zeewater op 2 meter de wind om ons heen en de zon hoog aan de strak blauwe hemel.
Ik zeg tot snel en ik ga weer genieten van alle mooie dingen hier.

Tot later